يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
از تو گفتن برای این لیلی ، همچو شعری میان زنجیر است
واژگانم کنار هم هستند، هر حروفش ، هزار تفسیر است
صد شب قدر، صد دعا و سجود، باز بین نیایشم هستی
چشم میبندم و میان قنوت، نام تو، لابه لای تکبیر است
قدر تو، قامت قیام من است، در میان همین غزلهایم
مثنوی و سپید، گاهی نو، حالت شعر من، به تغییر است
تو به قلبم نشسته ای اما، راه دوریست میان تو تا من
حافظی را گشوده ام، آمد، حکمت فاصله، به تقدیر است
چنگ خوش میزنم به تار دلم، تا نوایی برای تو سازد
هر نوایش هزار ناله کند، ناله از دوریت، به تکثیر است
مینویسم نرو تو از این شعر، که دل هر ترانه می گیرد
از تو گفتن برای این لیلی، همچو شعری میان زنجیر است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود
موفق باشید