پنجشنبه ۱ آذر
می انگور می رقصد شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۹۳۸۵۱
بازدید : ۲۷۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
گلم با ضرب انگشت تو گل از دور می رقصد
میان خمره چشمت می انگور می رقصد
شتر خوراک خار وپنبه را در خواب می بیند
خر عیسی کنار بلعم باعور می رقصد
به دستان اساطیری به پیش داستان عشق
دف وتار وفلوت وتنبک وتنبور می رقصد
به پیش چشم ماه آسمان از دست سر مستی
شب تاریک روی شاخه های نور می رقصد
گلی که از جهان بد برده باشد تا سحر گاهان
کنار دیده بد طینتان کور می رقصد
چنان شام غریبان شور بر پا می شود در شهر
به روی دار وقتی حضرت منصور می رقصد
به پایان می برد خودکار هم این شعر گفن را
میان دفترم وقتی غزل با زور می رقصد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
دستمریزاد
موفق باشید