جمعه ۲ آذر
بی تو یلدا چه ارزشی دارد؟ شعری از محمد مهدی ناصری (مطهران)
از دفتر مطهران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۹۳۸۲۹
بازدید : ۲۸۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد مهدی ناصری (مطهران)
آخرین اشعار ناب محمد مهدی ناصری (مطهران)
|
بی تو یلدا دگر چه ارزشی دارد...!
جز مرور خاطره ها، چه سوزشی دارد!
در شبی که بلندترینش خوانند
تو نباشی اگر، چه ارزشی دارد!
ماه در آسمان، ستاره مهمانش
دل من بی حضورت، چه ارزشی دارد!
منو یک دقیقه بیشتر تنهایی!
بودن من دگر، چه ارزشی دارد؟
فاصله ها یک به یک، به صف هستند
تو که نیستی! نفس چه ارزشی دارد!
دل من به پای این فاصله ها، بشکست
بی تو این یلدا هم، چه ارزشی دارد!
محمدمهدی ناصری (مطهران)
یلدای ۹۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود