جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد مهدی ناصری (مطهران)
آخرین اشعار ناب محمد مهدی ناصری (مطهران)
|
عازم حرم ...
کی می شود، دفاع از حرم کنم
در کنج میکده دلِ خود را علم کنم
چون مالکِ علی ز عاشقی برای عشق
جان را به کف، راهی بیتُ الحرم کنم
کی می شود، همچو قاسمِ پی وصال
حال و هوای دلِ خود را قلم کنم
در راه عشقبازی مردان بی ریا
این اشک های دمبدمم را قدم کنم
کی می شود، شهیدِ شهادت شوم چو عشق
آن جامهی آسمانی شدن را تنم کنم
ارباب بیا و به من حاجتی بده
تا جان فدای رهِ آن محترم کنم
محمدمهدی ناصری (مطهران)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران از شما استاد گرامی نقد دلسوزانه و بجای تان شیرین بر ضمیرم نشست. حقیر همچنان در ابتدای راه هستم و عمیقا محتاج یاری شما اساتید در بازبینی دستورات عروضی هستم. درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
وضف حال مدافعان حرم اهل بین عصمت و طهارت