جمعه ۲۵ آبان
پیچک شعری از هادی موزرمی(فریاد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱ شماره ثبت ۹۳۷۴۶
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر هادی موزرمی(فریاد)
آخرین اشعار ناب هادی موزرمی(فریاد)
|
پیچک در خاک رسته ی من
ای آویخته بر چوبه داربست
من آن خشکیده چوبم
که دل بر حلقه مهر تو بسته
در بهاری قد کشیدی و شکفتی
و بر قامت خویش
برگ های سبز عاشقی سُفتی
همه گفتند پیچک چه زیباست
و کسی از من سخن بر لب نیاراست
پیچک مغرور تنهایی من
تو تن بر پیکر من بسته بودی
و چه دل ها کز حسد شکستند
و من سرمست از شهد غرور خویش
اما دریغ ! که مستی ام دیری نپایید
و خزان! این رشته کوته کرد ..
شلاق بی رحم هرزه بادی تو را لرزاند
و چون کاغذی بی جان بر زمین انداخت
آه ای خزان سرکش از بند رسته
به یغما بردی گل های زیبا را
و من بر این فتنه گریستم ..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
دستمریزاد