جمعه ۲۵ آبان
تموم ِ حس من اینه شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۹۳۶۶
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
تموم ِ حس من اینه
که در آغوش ِ تو باشم
نمونم بی تو یک لحظه
بیام همدوش ِ تو باشم
تموم ِ فکر من اینه
تو را از غم رها سازم
شوم شبگرد ِ چشم تو
خودم را مبتلا سازم
تموم سعی من اینه
تو باشی در شب و روزم
اگر در آتشت اُفتم
تو باشی من نمی سوزم !!
ولی افسوس و صد افسوس !
تو از عاشق گریزونی
کسی مثل منو ای وای !
هنوز عاشق نمی دونی !
ولی افسوس و صد افسوس !
نگاهم و نمی خونی
من ِ صد ساله عاشق رو
هنوزم بچه میدونی !
تموم سعی من اینه
تو باشی در شب و روزم
اگر در آتشت اُفتم
تو باشی من نمی سوزم !
تموم طرح ِ من اینه
که با تو همسفر باشم
اگر جایی زمین خوردم
فقط با عشق تو پاشم
تموم حرف ِ من اینه
به عشقت عشق میورزم
برای این همه عشقم
به صد دنیا می ارزم !
تموم سعی من اینه
تو باشی در شب و روزم
اگر در آتشت اُفتم
تو باشی من نمی سوزم !
|