جمعه ۲۵ آبان
کار خرد شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۹۳۵۶
بازدید : ۱۰۰۱ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
منطق از دل نبود ، کار خرد بازی نیست
گنه ما به جهان ، غیر نظربازی نیست
او نظر کرده به ما، تا که دل از دست برود
هر کسی یار ندیده ، به دلش آزی نیست
لذت هر دو جهان را به نگاهی ندهم
چه کنم بهر وصالش پر پروازی نیست
تا که در مخمصه اش ، رنگ و ریا شد داخل
بعد از آن صف شکنان، لذت آوازی نیست
باز هم قصه مجنون شده انگیزه ما
قصه پایان نپذیرد ، که سرآغازی نیست
آنکه در وادی ما ،خسته ز طوفان شده است
به خیالش که دگر ، در دل ما رازی نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.