پنجشنبه ۱ آذر
قسم شعری از مسعود الوندي
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ شماره ثبت ۹۳۳۸۶
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مسعود الوندي
|
قسم
قسم به عشق و هیچ
به طوفان – صحرا
و هرآنچه می خواهی
به چشمان سیه
بلند ترین قامت
چابک ترین اندام
و هرآنچه می دانی
قسم
قسم به معبود تو
به دل انگیز – شور انگیز
نفس گرم
شهوت آلوده
وهرآنچه می خواهی
به دلت
دستان کوچکت –گرمت
لطیف – نازک – مهربان لبهایت
وهر انچه می خواهی
قسم
قسم به خون
به او
به شادی
به غم
که من تو را می خواهم
جمعه 26/7/70
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شمابزرگوار بنده را خجل مي نمايد | |
|
سلام ممنونم واژه اي از شعر شما جالب بود انهم: ((بادا كه باران شعف زمين تلخ را كندوي عسل كند)) هميشه پاينده باشيد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد