جمعه ۲ آذر
\ تو كه نيستي \ شعری از امیر نصیرپور
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ۰۲:۰۳ شماره ثبت ۹۳۱۶
بازدید : ۸۳۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب امیر نصیرپور
|
" تو كه نيستي "
تو رفتی و یادت مونده اینجا
ببین داره عذابم میده هر دم
تو حبس لحظه های بیقراری
همش با قاب عکست گریه کردم
چه سخته دل بریدن از نگاهت
تو که چشماتو رو دنیام بستی
چه ساده دلسپردم من به چشمات
چه ساده تو غرورم رو شکستی
تو که نیستی ببینی جای خالیت
دیگه با گریه هامم پر نمیشه
به من که عمرمم نذر نگات بود
نگفتی که میری واسه همیشه
تموم لحظه هام غرق غروبه
تو امیدی به فرداهام بودی
تموم دنیامو آتیش زدی تو
نفهمیدی خودت دنیام بودی
امير نصيرپور
___________________________________________
سلام به همه دوستاي عزيزم
كار آهنگ " تو كه نيستي "با صداي رامين داودي
و ترانه ای از من پخش شده میتونین از وبلاگم دانلود کنین
البته نمیدونم گذاشتن لینک وبلاگ درسته یا نه !
www.amir-nasirpour.blogfa.com
....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.