پنجشنبه ۱ آذر
مرگ را پک می زند شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۹۳۱۰۴
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
روزها وهفته ها ودر شب تارش
مرگ را پک می زند با دود سیگارش
میزند فریاد توی خانه اش ای داد
دود وقتی زهر می گردد به گفتارش
شب اگر ده دانه دارد می کشد کم نیست
میرود بالا میان روز مقدارش
او نمی داندمگر سیگار روی لب
سرفه ودرد وخودآزاریست آثارش
غیر دود ودرد او چیزی نمی داند
گل ندارد توی باغستان پر خارش
دارد از دودش طناب دار می بافد
آتشی که گر گرفته توی انبارش
اونمی داند که قلب خانه می گیرد
سرفه دارد می کند هر روز گیتارش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیبا بود
به امید ریشه کنی دخانیات