يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر امیر حسین حسین آبادی
آخرین اشعار ناب امیر حسین حسین آبادی
|
خواهم بروم از خود،شاید به خودم آیم
فریادِ سکوت دل،بیرون شود از نایم
گمگشته در این دل را،در ژرف وجود خود
جویم که بجویم لیک،آخر که نمی یابم
هر کوی و مکان رفتم،در هستِ تو می گشتم
آواره ی پستو ها،بی نام و نشان جایم
بسیار ز دستم رفت،یاران جوانی را
حالا چه کنم همدم،تنها شده آن سایم
شاید که زمانی دیر،در غم شده افکارم
در دوری و مهجوری،گردیده مرا ماتم
نومیدی و یأس است این،اشعار پریشانی
پایان بده این غم را،مسموم کن این چایم
(خزان)
|
|
نقدها و نظرات
|
عه راست میگن من دقت نکرده بودم ولی خیلی زیبا بود😊🌹 | |
|
هزاران درود بر جناب استکی مهرتان تا ابد باقی | |
|
درود جناب ابراهیمیان مفتخر نمودید | |
|
درود جناب انصاری چه بسا دیدگان خویش جز نکویی نبینند | |
|
درد بر جناب خواجوند عزیز هزاران سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
قوافی؟