سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        زایشی از دل

        شعری از

        ابوالفضل زارعی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۹۲۸۱۰
          بازدید : ۱۴۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابوالفضل زارعی

        عشق زاییده شد این زاده شدن کار ِ دل است
        رونقی هست اگر  رونقِ بازارِ دل است
        می دهم دل، بِخَری نیست مرا بهتر از این
        قلبِ من خانه ی عشقِ تو و آن یار دل است
        مرغِ عشقت نکند کوچ کند از دلِ من
        هجرتش زلزله ای می شود آوارِ دل است
        دردِ هجران و فراق این همه زَهر است مرا
        خار در پای فرو می رود، این خارِ دل است
        غم فراوان به دلم دیده ام امّا غمِ تو
        جنسِ این بار عجیب است که چون بارِ دل است
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۰
        درود بزرگوار
        غزلی ناب و زیباست
        دستمریزاد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
        سلام بزرگوار
        طبعتان جوشا
        هزاران درودتان باد
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۵۴
        درود بزرگوار
        غزلی ناب و زیباست خندانک
        سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵
        درود
        بسیار زیبا خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

        غم فراوان به دلم دیده ام امّا غمِ تو
        جنسِ این بار عجیب است که چون بارِ دل است
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0