يکشنبه ۴ آذر
قربان شما شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۹۲۷۸۳
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
اینچنین که می شوم هر روز قربان شما
می ررودآخر سرم بر روی دامان شما
مثل سرباز جدا افتاده از یک لشکرم
زخم دائم می خورم از تیر پیکان شما
آخر این دیوانگی پیراهنم را می درد
تا بسوزاند مرا خورشید تابان شما
تا که از چشمان زیبای شما صحبت کنم
می زند چاقو به من لات خیابان شما
عشقت آخر کودک بی سر پرستم می کند
تا بخوابم چون گداهاتوی میدان شما
من یقین دارم که باتک بیتهای دائمم
می شوم یک روز چون موسی غزلخوان شما
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی سرمست و زیبا بود
دستمریزاد