سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      میرم من از این شهر

      شعری از

      یاسمین بازیار(صحرا)

      از دفتر دلتنگی های من نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸ شماره ثبت ۹۲۳۲۸
        بازدید : ۲۱۷   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر یاسمین بازیار(صحرا)
      آخرین اشعار ناب یاسمین بازیار(صحرا)

      تو این فکر بودم ،که عشقی نمونده 
      که روزای هفته پُره از این سکوته
      مگه خواستنامون همش یه هوس نیس؟
      چرا پس پرنده نمیخواد بخونه 
      میرم من از این شهر پُره بوی مرگه
      میرم تا بدونی ،که دنیات قشنگه 
      میرم من شبونه، که حتی شباتم
      بدون نفسهام دوباره بمونه
      تو رو میبرم خوب، دل بی نشونم
      بزار تا که ما رو نالایق بدونن
      همه درد دنیا همین عشق پاکه 
      هوسهای رنگی چیا که میبازه
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵
      درود بانو
      ترانه زیبایی است خندانک
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۴۵
      سپاس زيباست
      لذت بردم قلمت سبز خندانک
      مجتبی جهانیان
      دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵
      خندانک خندانک ترانه ی عاشقانه و پراز حس خندانک خندانک

      لایک شد شعرتون دوست عزیز👍🌹

      بهنود کیمیائی
      دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۳۷
      درود بر شما زیبا بود خندانک
      پرستو پورقربان (آنه)
      سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۱۷
      سلام.....🦋


      و درود مهربانوی گرامی خندانک
      همیشه بسرایید به عشق خندانک 🍁🍂
      مسيحا الهیاری
      سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱
      زبان صمیمی و عاشقانه بکری خندانک
      دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۱۷
      درود مهربانو خندانک
      ترانه ی قشنگی بود
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0