جمعه ۲ آذر
کجاستی؟ شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۱۸ شماره ثبت ۹۲۰۶۹
بازدید : ۲۵۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
صدق و صفا، راستی
بی کم و بی کاستی
دوش همی دیدمت
چهره بیاراستی
صبح چو بیرون شدی
دلهره شد همرهم
دختر زیبایِ من
ستاره ای و مه اَم
کاش که می ماندی و
کاش که می دیدمت
رفتی و من هم به خواب
دیدمو بوسیدمت
شور به دل دارمو
منتظرت مانده ام
دعایِ بسیار من
پشت سرت خوانده ام
بیاو بارِ دگر
خنده بزن بر رُخم
بیا ببین رفته از
خانه ی دل درد و غم
به مادرت گفته ای
آش دلم خواسته
او به چه شوقی ببین
غذایت آراسته
غذای امروز هست
آنچه که میخواستی
نیامدی دیر شد
جان پدر، کجاستی؟!
علیرضا مسیحا
شنبه 17 آبان 99
ساعت:23
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد