يکشنبه ۴ آذر
قدم زدن با خدا!! شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۶:۲۶ شماره ثبت ۹۲۰۶
بازدید : ۲۱۵۰ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
با خدا قدم زدم
و حرف،
خدا گریه اش گرفت
شد باران و برف
بداهه لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.