يکشنبه ۴ آذر
باد می آید شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ شماره ثبت ۹۱۷۶۱
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
از سمت مغرب باز دارد باد می آید
بادی که از اسب سفید افتاد می آید
پشت سر هم زوزه گرگ و شغال و ببر
از سمت و سوی دره آزاد می آید
با خواندن پروانه ها روی درخت باد
بر شاخه نورس *گل داماد می آید
دارد به لبهایش دونیمه سیب عباسی
آن دختر زیبا که دارد شاد می آید
شیرین زیبا را به شب غسل و کفن کرده
خسرو که از سمت ستم آباد می آید
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام فتحی عزیز ممنونم موفق وشاد باشی | |
|
سلام محمدی عزیز متشکرم در پناه حق موفق باشی | |
|
سلام خسروی عزیز ممنونم در پناه حق پیروز وموفق باشی | |
|
سلام بزرگوارممنونم از لایک ونظر با ارزش تون موفق باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد