جمعه ۲۵ آبان
رقصِ آرزوهام شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۳۷ شماره ثبت ۹۱۴۸۸
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
مثه خوشه هایِ آفتاب
رویِ گندمزارِ موهام
تو می تابی،می درخشی
مثه رقصِ آرزوهام
عطشِ خیسِ یه خوابی
پشتِ جاده هایِ چشمام
التیامِ یه جنونی
رو تنِ رنجورِ شبهام
تو ترانه یِ جنونی
تو تبِ شعرِ شبام
می سوزه حُرمِ یه بوسه
تو حریقِ این لبام
حریرِ سبزِ غزل هام!
شدی تن پوشِ یه دفتر؟
همه دنیا دوره کردن
شعرِ اون چشاتو اَز بَر
باز تنِ سپیدِ رویام
غرقِ اَعماقِ چشاته
سکوتِ سنگینِ شبهام
چِشم به راهِ خنده هاته
تو ترانه یِ جنونی
تو تبِ شعرِ شبام
می سوزه حُرمِ یه بوسه
تو حریقِ این لبام
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما بانوی مهربان و گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🌹🌹🌹 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما بانوی مهربان و گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
شهادت باب الحوایج حضرت امام هادی علیه السلام و پدر اربابمان حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت عرض مینمایم