جمعه ۲ آذر
رقص باران ( زلال عروضی قافیه دار ) شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۹۱۴۱
بازدید : ۱۳۷۸ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
در بهاران
می زند برشوره زاران
شورشیرین،رقص باران،عطر میخک
می کند مجنون ترم از قیس یا فرهاد ، باران
دانه هایی سرخ ، یاقوتی یمانی
می نشیند بامدادان
باد و توفان
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
21 / 9 /1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.