جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی ( سپیدار )
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی ( سپیدار )
|
___________________________
لاله ای در دست و گفتم کز رقیبَم بهتَرم
بینِ چشمانِ سیاهت،سایه ای میگستَرم
شانه ای بالا زد و با سردیِ هر روزه اَش
رفته اما، لاله ای خشکیده لایِ دفتَرم
___________________________
بداهه_ عیسی نصراللهی
آغازِ آخرین آبانماهِ قَرن خجسته باد
۹۹/۸/۱
|