جمعه ۲ آذر
عشق شعری از میثم چوپانی (میثم)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۵:۱۱ شماره ثبت ۹۱۲۷۶
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر میثم چوپانی (میثم)
آخرین اشعار ناب میثم چوپانی (میثم)
|
عشق ای واژه ی بی واهمه سوگند به تو
به هر آنچیز که دادست خداوند به تو
تا به حالا شده با خیسی چشمش بزند
کسی از پشت در و پنجره لبخند به تو
آفریدند مرا عاشق چشمت باشم
قدرت درک مرا حیف ندادند به تو
ازتو باید همه ی قافله ها دل بکنند
میخورد گرچه مسیر همه پیوند به تو
من نمیخواستم و دغدغه هایم بودند
از من و بی کسیم نامه نوشتند به تو
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بسیار ممنونم بابت نظری که دادید، وقت گذاشتید و بنده ی حقیر رو شرمنده کردید، بله در اینجا منظور همان عشق زمینی است که گفته از تو باید همه ی قافله ها دل بکنند
💕💕💕💕🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام بسیار ممنونم بابت نظری که دادید و وقتی که گذاشتید، بنده ی حقیر رو شرمنده کردید و انشالله بتونیم بیشتر باهم تعامل داشته باشیم
پیج بنده choopani_meysam110هست
ذره خدمتتون هستم🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼 | |
|
سلام ممنون از اینکه نظر دادید
لطف کردید | |
|
سلام ممنون از اینکه نظر دادید
لطف کردید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.