دوشنبه ۵ آذر
زردی شعری از میثم چوپانی (میثم)
از دفتر عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۵۰ شماره ثبت ۹۲۳۹۵
بازدید : ۸۷۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر میثم چوپانی (میثم)
آخرین اشعار ناب میثم چوپانی (میثم)
|
صورت که زرد باشد، دل نیز رنگ گیرد،
دل را جلا ندی گر، حتما که زنگ گیرد،
آرام کن تو دل را با ذکر حق مداوم،
آرامش ار نباشد، دل خوی جنگ گیرد،
کوروش صفت نباشد، مغرور و با اراده
پندار نیک خود چون تیمور لنگ گیرد
با این دوروزه دنیا چون کرده ای عطوفت،
همچون حشم به تیر چنگ پلنگ گیرد
دل را بکن نشانه بر زخمه های دلبر
حالی که دلبر آن را بر زخم سنگ گیرد
عاشق هرآنچه بیند ازعشق همچو شهد است
هرچند برلبانش جام شرنگ گیرد
یونس بکن دلت را پرتاب کن به دریا
حکمت اگر نشیند کام نهنگ گیرد
حاتم شو و ببخش این یک تکه دل به یارت
آن وقت بین چگونه آن را به چنگ گیرد
ازحق مشو تو غافل بسپار دل به یارت
برتو ولیک دنیا هرچند تنگ گیرد
|
|
نقدها و نظرات
|
قربونتون برم. ممنون از نظرتون. شرمنده کردید💓💓💓💕💕💕🌹🌹🌹🌷🌷 | |
|
سلام ممنونم شرمنده ام کردید. شما هم عالی هستید 🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹💕💕💕💕💓💓💓💓💓🎉🎉🎉🎉🎉🎉 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
دستمریزاد
موفق باشید