جمعه ۲ آذر
کریم اهل بیت شعری از مرضیه قلی پور
از دفتر آلاچیق شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۹۱۲۰۸
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قلی پور
|
آسمان وصحن دل ها ابر غم در بر گرفت
گوئی یا از غربتت ختم رسل ماتم گرفت
بهر آن زخمی که از اهل وثاقت دیده ای
اعتماد و انتظار از ساحت همدم گرفت
آن جگر را سوختندو بی وفایی دوختند
شک ندارم آدمیت ، رنگی از آدم گرفت
عاشقان در کوی شاب اهل جنت در عزا
دیدگان باران زده اکنون ره شبنم گرفت
ای کریم اهل بیت از راه و رسم تو بدان
باور اهل دلی را، جان مستحکم گرفت
|
نقدها و نظرات
|
سلام خیلی ممنون من هم تسلیت عرض میکنم ایام شهادت امام رضا علیه السلام رو التماس دعا | |
|
ممنون همچنین شاعر بزرگوار | |
|
ممنونم من هم تسلیت عرض میکنم التماس دعا | |
|
علیک سلام به شما شاعر گرامی ممنون از نگاه شما من هم خدمت شما ایام شهادت رو تسلیت عرض میکنم سلامت باشید | |
|
علیک سلام بزرگوار خیلی ممنون زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
شهادت سلطان دین حضرت امام رضا (ع)
را تسلیت عرض مینمایم