يکشنبه ۴ آذر
طلعت عشق شعری از حامد صمیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۹۰۲۲۱
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حامد صمیمی
|
امیدوارم
به سکوت بی حصار شب،
لبخند شکفته بر گونه ی صبح
سرنوشت قاصدکهای آرزو،
به پیام آور سبزه زار صلح
رقص تمناهای باران ظهور
جشن میلاد نفس های بوسه ات
لمس عطر خنده ی ترانه ها
وحی آیه های عشق
و روزی که آفتاب
از میان گیسوانت
عبور میکند
و شبی که ماه
بر چشمانت سجده میزند
تکرار میکند، نامت را
سرزمینهای پریشان احوال اسارت
و آسمان مژده میدهد
طلعت عشقت را به جهان...
|
نقدها و نظرات
|
درود دوست عزیزم پاینده باشی قلمت چون جاری رود | |
|
با سلام و درود فراوان سپاس از حسن نظر شما و همچنین تبریک ویژه قلمتان به گرمی آفتاب | |
|
سلام و عرض ادب بر استاد عزیز خیلی ممنون از نگاه زیبای شما لحظاتتون سرشار از آرامش پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمت همیشه رقصان به عشق و امید
زیبا و دلنشین
👌