جمعه ۱۸ آبان
غرق حیرتم شعری از کبهان ژولیده انارکی
از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۴:۴۵ شماره ثبت ۹۰۱۹۹
بازدید : ۳۶۱ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی
|
(غرق حیرتم )
خلقت چشمان لیلا کرده غرق حیرتم
طلعت آن ماه زیبا کرده غرق حیرتم
بارالها مانده ام از خلقت زیبا رخی
قد رعنا جام صهبا کرده غرق حیرتم
جنت زیبا رخان گر وعده ام دادی کنون
سیب قرمز رنگ حوا کرده غرق حیرتم
پیر کنعانی شدم از کار چشمان دلم
موجِ ابروی زلیخا کرده غرق حیرتم
فکر باطل کرده بودم از تو و از جنتت
شاخه های سبز طوبا کرده غرق حیرتم
تا غلام همت میخانه ی عشقم چنین
جام می ازجفت لبها کرده غرق حیرتم
گر طریق شاعر (ژولیده )ای شدسهم من
کودک دل نیمه شبها کرده غرق حیرتم
#_کیهان_ژولیده_انارکی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتون نویسا