شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه اصفهانیان امیری ( فریماه )
آخرین اشعار ناب فاطمه اصفهانیان امیری ( فریماه )
|
چشمِ پنجره ، از کاسه در آمد
بس که از پشتِ پرده ها
زُل زد به کوچه های بی عبورِ تو .
اینجا
بغضِ سینه ی سنگفرش ها را ،
مگر که کفش های تو بشکند !
وگرنه نسیم ، هر چقدر که بِوزد
نه اشکی می ریزد
و نه دلِ کوچه
می لرزد از غربتِ پنجره ها !
|
نقدها و نظرات
|
سلام مهربانوی من سپاس از لطفتون من موسیقی گوش نواز گام های معشوق رو با صدتا ماشین آخرین مدل هم عوض و قیاس نمی کنم . الان ماشین گرونه و به صرفه نیست. | |
|
سلام بانوی همیشه مهربان نگاهتون زیباست عزیز دل | |
|
سلام و درود بیکران استاد استکی عزیز سپاس از لطف همیشگی شما بزرگوار | |
|
سلام جناب فتحی منت گذاشتید سپاسگزارم | |
|
سلام جناب راستگوی بزرگوار بنده نوازی فرمودید | |
|
سلام جناب کیانی عزیز سپاس از حضور سبزتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبابود شعر انتظار تان خلاصه و ایجازی بلندمعنا مرحبا
فکر کنم دیگه باکفش نمیادش با ماشین میاد