جمعه ۲ آذر
یار کجاست؟ شعری از وحیدغفاری(فردین)
از دفتر ترانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۰۹ شماره ثبت ۹۰۰۶۵
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
من در این خانه ام ، و بی خبرم یار کجاست ؟ دل او با دل من بود یکی،حالا جداست من بدنبال فقط جرعه ای از ارامش ، هستم اما راهش،راه من نیست و راه اوسواست گله دارم و ندانم به که گویم که شود راه ما راهی که گفته ست،که ان راه خداست من نیازم به تو هست و نیازمندیم ما به خدا که برکتش بی من ، بی همتاست در دلت ذره ای خواستن صرف کن تا که تو را به دلم که تو سفارش شده شی ،برسانم،که این کار خداست
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما.اشتباه شد.مثنوی.
| |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دل او با دل من بود یکی،حالا جداست
من بدنبال فقط جرعه ای از ارامش ، هستم
اما راهش،راه من نیست و راه اوسواست
گله دارم و ندانم به که گویم که شود راه ما
راهی که گفته ست،که ان راه خداست
من نیازم به تو هست و نیازمندیم
ما به خدا که برکتش بی من ، بی همتاست
در دلت ذره ای خواستن صرف کن تا که تو را
به دلم که تو سفارش شده شی ،برسانم،که این کار خداست
غزل بود؟