يکشنبه ۴ آذر
بداهه هایی تقدیم به عزیزان، مهناز، مینا و سمانه شعری از سمیرا شریفی (آسمان)
از دفتر تقدیم ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ ۰۷:۱۶ شماره ثبت ۸۹۸۰
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام خدا
به چه می اندیشی؟
نابترین نکته عشق!
زیباترین حرفهای ناگفته!
نیاز به گفتن حرفی نیست
نگاهت سرشار از عشق است و
ناگفته ها را غرق در خود می کند...
چنان محو تماشایی که انگار
سالهاست که
ثانیه ها را به اسارت عشق کشانده ای
آری ...
نگاه همان نگاهست
خالی از هرگونه ابهام
همین کافیست
برای عشقی ماندگار...
سر به زیر انداختی که
چشمهای بارانیت را پنهان کنی!
جویبار اشکایت
مرا غرق در خود می کند
آخر می دانی؟
شناگر خوبی نیستم...
تقدیم به عزیزان مهناز چالاکی، سمانه هروی و مینا محمودی، امید است ببخشائید به مهر اگر نازیبا نوشتم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.