پنجشنبه ۱ آذر
........تو........ شعری از محمد رضا خوشرو (مریخ)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۸۹۷۵۱
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمد رضا خوشرو (مریخ)
آخرین اشعار ناب محمد رضا خوشرو (مریخ)
|
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
اولش نگام میکردی
بعدش هم آروم جونی
من که باورم نمیشه
تو خودت عزیز جونی
اولش نگات میکردم
باسه چشم مهربونت
دومش صدات میکردم
باسه قلب مهربونت
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
من که باورم نمیشه
تو خودت عزیز جونی
تو صدای قلبه ای که
باسه عاشقا می خونی
بزا دستاتو بگیرم
اخه اینو تو میدونی
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
همه عاشقا میدونند
باسه من تو مهربونی
تو ستاره ای تو قلبم
قلب ما رو خوب می خونی
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
من که اواره ترینم
تو حواس و هوش مایی
من ی عاشقم عزیزم
تو خودت اینو میدونی
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
من و تو با این بهونه
با سرود این زمونه
تو شفای درد و هستی
که به قلب من نشستی
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
تویی اون نفس کشیدن
به سروده هام رسیدن
باست از ی مرد عاشق
باست از ی دل نوشتم
ی دلی که عاشق توست
روی بام سرنوشتم
دارم از تو می نویسم
که ی دونه ماه سرخی
رو قدوم راه خورشید
یا که گونه های سرخی
دارم از تو می نویسم
تویی که تو مهربونی
به تو باید آفرین گفت
تو خودت عزیز جونی
............
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.