يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
خادم هیئت اگر رفت دعایش بکنید
جای میلاد، اباصلت صدایش بکنید
؛
یا رضا بر لب او بود و دلش پیش رضا
یادی از خادمی و ذکر رضایش بکنید
؛
گفت در راه حسینی شدن خود باید
جان ناقابل خود را به فدایش بکنید
؛
دل اگر از غم دوران و جهان سخت گرفت
راهی یک سفر کرب و بلایش بکنید
؛
روز محشر بخدا مادر ما می گوید:
نوکر ماست از آن بین سوایش بکنید
؛
چون قرار است به آغوش امامش برود
چو کبوتر ز قفس زود رهایش بکنید
؛
لایق نوکری ضامن آهو شده بود
جای میلاد اباصلت صدایش بکنید
..............
علی رفیعی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
(این شعر رو برای برادر دوستم "میلاد" سروده ام که از بانیان هیئت امام رضاعلیه السّلام بودند و چند روز قبل دعوت حق را لبیک گفته و آسمانی شدند)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عرض تسلیت خدمت بازماندگان
امید که رب جلیل ایشان را ببخشد و بیامرزد و با سالار شهیدان کربلا محشور سازد
فاتحه و صلوات