سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
عشقم...
اون روز دل انگیز، یادت میاد؟!
اون نیمکت و اون زنده رود...
اون تلألؤ خورشید چی؟!
یادت میاد؟!
تا بغلت کردم و گفتم عشقم، یهو خورشید قلبش تپید،
یهو قلبم گرفت، لبام غنچه زد...
عشقم...
حالا ک گفتی بدرود،
تنهایی رفتم همون رود، تا خاطره ام را نو کنم با دود...،
دودهاا شدند ابر مه آلود.
یهو آسمون بالای رود،
غرید و غرید...
ابرها پچ پچ کنان،
نیش خند میزدند و من از خجالت، خیسِ خیس شدم...
خیسِ خیس...
|
نقدها و نظرات
|
درودی دگر بار و سپاسی فراوان
دلنوشته که ملاحظه فرمودید، بداهه ای بود.
سپاس مجدد🌹🌹🌺🌺🌹🌹 | |
|
با اهداء سلام و عرض ادب عصرتون دل انگیز در پناه ایزد منان 🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹 | |
|
سلامی دگر بار بر جناب آقای انصاری لحظات تان بخیر و خوشی سپاس هااا سرفرودم 🌹🌺🌹🌺🌹🌺 | |
|
درود بی کران بر جناب آقای شریفی لطفتان مستدام لایک تان را سپاس 🌺🌹🌺🌹🌺🌹 | |
|
درودتان را درود لطفتان مستدام مهرتان را سپاس نگاه تان زیباست 🌹🌺🌹🌺🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد