جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
کبوتر بام عشق
لب بامت نشستم تا بیایی
تو که بخشنده ای و با صفایی
نشان از بودن هر روزه ات نیست
کجایی صاحب خانه کجایی
شدم بی آب و دانه پر تکیده
دلم از باغ ماتم غصه چیده
شب هفتاد آمد نآمدی تو
گلویم تر شود از آب دیده
دلم تنگ است و آرامش ندارد
به غیر از دیدنت خواهش ندارد
فلک سنگم زند تا پر بگیرم
سبک عقلست و هم بینش ندارد
نمی داند که بی تو مرده ام من
نبینم تا تو را آزرده ام من
شدم مانوس بام خانه تو
ز دستت آب ودانه خورده ام من
کجایی صاحب خانه کجایی
تو که سرشار از عطر خدایی
منم معتاد قربان گفتن تو
بمانم منتظر تا تو بیایی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تشکر جناب استکی بزرگوار | |
|
سلام و عرض احترام متقابل و آرزوی بهترینها برای شما | |
|
سلام و سپاس و آرزوی توفیق برای شما شاعر ارجمند | |
|
سلام و عرض ارادت خدمت جناب دزفولی گرامی. انشااله سالم و برقرار باشید. | |
|
سلام جناب شریفی عزیز بسبار لطف کردید. شما بزرگوارید. | |
|
سلام و عرض تشکر آن هم به قدر دنیا بخاطر توصیه تسلی بخش و مجاب کننده شما شاعرگرامی و مهربان . انشااله شما و عزیزانتان عمر باعزت داشته باشید و درپناه خداوند روز و روزگار را بخوبی بگذرانید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
با صفا و پسندیده
در وصف انتظار