شنبه ۳ آذر
روییدن عشق شعری از اکبرامرایی
از دفتر ستاره ی خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۲۳ شماره ثبت ۸۸۴۱۸
بازدید : ۴۴۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب اکبرامرایی
|
بانوی من بیا و تمامم کن
باچشمان چنگیزی ات نگاهم کن
بیا بنیشین کنار رگ گردنم
دستم راببندو حلالم کن
بزن خنجر ابروانت را
سبدسبد لاله ببر
جانم رابگیر
قلبم راببر
اما بانوی من...
یادت نرود
چشمت راببند
لبت را بگذار
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه مهربان شما | |
|
سپاس از نگاه پرمهرتان خانم غضنفری | |
|
سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
سپاس از نگاه پر مهرتان | |
|
سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
سپاس از نگاه زیبایتان | |
|
سپاس آقای شریفی عزیز | |
|
سپاس ازنگاه زیبایتان | |
|
سپاس بانو از نگاه پرمهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.