شنبه ۳ آذر
ماه و ماهی شعری از اکبرامرایی
از دفتر ستاره ی خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۴ شماره ثبت ۸۸۳۷۰
بازدید : ۵۹۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب اکبرامرایی
|
شاعراین شعرتویی
ماهی بی وزن منم
ماه تویی ماهی منم
باده بده رقص کنم
ناز نکن ناز نکن. دست بده دست بده
ای ماه زیبا روی من. چهارده تویی سیزده منم
ای شمع من ای ماه من.
آب شدی آب شدی. ماهی این آب منم
تنها و سرگردان منم
ماهی سیاه کوچولو
که دل به دریا زد و رفت
منم منم
...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
درود فراوان بنده از ارادتمندان و دوستداران اشعار زیبایت هستم و باعث مباهات است کا میتونم درکنار شما و بزرگان رشد کنم سپاس از نگاه پر مهرتان دوست دیرم فره | |
|
سپاس از نگاه زیبایتان | |
|
سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
سپاس آقای بنایی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.