شنبه ۳ آذر
رابطه های امروزی شعری از محمد روحانی راد
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۸ شماره ثبت ۸۸۳۵۷
بازدید : ۳۰۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد روحانی راد
آخرین اشعار ناب محمد روحانی راد
|
تو دنیای امروزی
وسوسه ها هست زیاد
تا به خودت بیایی
آبرو رفته به باد
شروع یک گفت و گو،
سلام و حال و احوال
صحبت های کاری یا
پرسیدن یک سوال
کم کم می بینی حرف ها
نیست حرف های قدیمی
رابطه رسمی تون
شده دیگه صمیمی
تا چشماتو وا کنی
می بینی وابسته ای
به یه ربات یا هوس،
حسابی دلبسته ای
دختری که تا دیروز
نبوده اهل هوس
حالا تو فکر قرار،
بوسه و آغوش و بس
غافل از این که پسر
شده اسیر شهوت
مدام می خواد که با تو
داشته باشه یه خلوت
با صد هزار بهونه
دعوت می شی به خونه
پا بذاری تو خلوت،
شیطون میونتونه
حست گره می خوره
با شهوت اون پسر
فکر می کنی بزودی
میشه برات یه همسر
یه مدتی تو خلوت
می بینی خیلی سرده
می گذره و یه روزی
میره که بر نگرده
اینجا شروع غم هاست
اشکات میشه روونه
حس می کنی که از فکر
داری میشی دیوونه
هرچی که ناله داری
سر میدی رو به خدا
چه جوری شد که این عشق،
رفت به باد فنا
غافل از اینکه هرگز
عشقی نبوده وسط
تو، هدفت ازدواج،
پسر هوس بود فقط
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.