يکشنبه ۴ آذر
درس مردی شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۴۶ شماره ثبت ۸۸۳۰۱
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
عنوان :درس مردی
در باران عشق،بالاتراز سرزمین هیاهو
به آرامش لبخند گل،به نرمی بوسه صبح
به گرمی محبت خورشید،پرکشیدی
آرام وبی پروا،درامتداد افق در خونریزروزدرنبرد بودن ورفتن
پرکشیدی به اوج ومن به لب انگشت در گزش عقربانه ی روز
روزهای بلند بی تو بودن به آمال پیچک وار خود
پیچک های خفته و خفه کننده به تاریک نای گل های مردابی ام
به آسایش دریای بی کران ایثار، رفتی باران بود
مردی درباران،آنسوی خاکریز عشق،به راه آسمان
تقدیم به شهدای دفاع مقدس 1397/5/19 ساعت یک بامداد علی ناصری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و با شکوهی است
مبارک تمامی لاله واژگون این سرزمین باشد
روحشان شاد تر
درجاتشان متعالی