شنبه ۳ آذر
روزه ی سکوت شعری از امید بهنیا
از دفتر حرف نگفته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۸۸۲۸۷
بازدید : ۳۷۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب امید بهنیا
|
باید شکست روزه ی تلخِ سکوت نیز
باید کشید شانه به هر تار موت نیز
من در جلوی چشم تو جانم گذاشتم
با چشم مست و ناز ببین روبروت نیز
آن خواجه گفت حاجت هیچ استخاره نیست
در کار دل تغییر بده خلق و خوت نیز
من با خیال بافیِ خود دارمش هنوز
زیبای دوست داشتنی آرزوت نیز
افطار گفتگوست اذان ات رساست عشق
باید شکست روزه ی تلخِ سکوت نیز
|
نقدها و نظرات
|
سلام و با تشکر از حمایت تان .در مورد واژه ی تغییر اشتباه وزنی متاسفانه رخ داده خیلی متشکرم از راهنمایی تان و از همه دوستان عذر خواهی می کنم.شعر کامل را هم به زودی منتشر می کنم تا مشکل برطرف بشه خیلی ممنون بابت توجه شما استاد گرامی. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبابود مرحبا مصرع آخر را میتوان تکراری ننوشت و متناسب با مصرع ماقبلش یک تک مصرع دیگر قرارداد .