سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        شالوده یِ عرفانی

        شعری از

        روح الله اسدی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۸۸۲۱۴
          بازدید : ۱۷۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر روح الله اسدی

        شالوده یِ عرفانی همسنگرِ طوفانی
        در ظُلمتُ تاریکی چون مشعلِ سوزانی
        از هجرِ تو ای مه رو گیتی بُکُند زاری
        آرام نگیرد دل عالم شده بحرانی 
        خوش رقص، کند باطل در جنگل ِ پر تزویر
        در ریزشِ آگاهی چون ابرِ بهارانی
        در یورشِ اهریمن پاکی شده بی طاقت
        پاکیزه کُنی دنیا چون مظهرِ بارانی 
        اندک شده بینش ها خورشید نمی تابد
        افکار که می خُشکد انسان شده قربانی
        زانو بِزند دانش درمحضرِ استادش
        حق را تو کنی یاری چون خُسروِ خوبانی
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۱
        درود فراوان به تو شاعر توانا
        . بسیار عالی وزیبا با مفهوم
        موفق باشید و سرافراز
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        روح الله اسدی
        روح الله اسدی
        دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۳
        درودتان باد
        قدردان مهرتان هستم خندانک
        ارسال پاسخ
        فریبا غضنفری  (آرام)
        يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
        درودتان
        مانا باشید 🌹🌹🌹
        روح الله اسدی
        روح الله اسدی
        دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۳
        درود ها
        ارادتمندم
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0