جمعه ۲ آذر
امشب شعری از سپهر آبان
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ ۱۵:۰۷ شماره ثبت ۸۸۱۸
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سپهر آبان
|
امشب پرام از نياز بودنت
و سرشار از اشتياق به سكوتت
همان صداي دلنشين التفاتت
به عشق حرافي هاي من
رفتن را برگردان
اي سفر كرده زمن
پرام از اشك و خيال
كه تو مي آيي باز
مي زني اين آواز
"من به تو برگشتم"
اي همه هستي من
با من از من بگو
تو همه ي من هستي
به نگاهم باز آيي؟
چه خيال محالي
گر پشت سرت آب همه درياها مي ريختم
باز نمي گشتي
اما امشب
من غريبانه به ديدار تو نائل شده ام
به تراويدن تو
به افتادن اشك
به سرانجام خيال
كه ندارد حد و ته
من تو را بگشودم
از اوراق چروكيده ز اشك دفتر تنهاييم
آن مفتوح آغشته به پاكي دستانت
اما آه
تو پس از رفتن رفتن ها مي آيي
تو پس از آمدن مژده ها مي آيي
پس لااقل
در خواب من طلوع كن
چون خورشيد در سحرگاهان
قول مي دهم به نظاره ات بنشينم
تو طلوع كن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.