جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
"خوشا شبی که تو در دیدگاه من باشی
.
فروغ روشنی از نور ماه من باشی"
.
.
به مهره مهرهی شطرنج دستهات قسم
.
که رخ به خاک زدم تا تو شاه من باشی
.
.
میانِ سردیِ بهمن در انتظار توام
.
که آفتاب خوشِ تیرماه من باشی
.
.
برای شستن راهی که رفتهای کافیست
.
به روی پنجرهها اشکِ آه من باشی...
.
.
صلاح مملکت خویش را نمیدانم
.
بیا که شاید ازین پس صلاح من باشی...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب اخباری عزیز 💚 | |
|
احسنت ✅✅ جادوی شعرنابِ شما میکُشد مرا من تشنهام ، شرابِ شما میکُشد مرا💚❤ | |
|
تشکر از نگاه زیبا و طبع جوشان شما استاد عزیز 💚 | |
|
درود و سپاس فراوان شاعر ارجمند 🌹🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با این غزل زیبا که حسن ختامی زیباتر داشت
هزاران آفرین