پنجشنبه ۱۷ آبان
شانه شعری از کبهان ژولیده انارکی
از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ۰۳:۲۰ شماره ثبت ۸۷۴۸۱
بازدید : ۶۰۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی
|
(شانه)
تاموی مشکی هردو شانه شانه کردی
دستت بدستم سر به روی شانه کردی
پای دلم لرزیده از روزی که گفتی
در قلب کیهان خانه و کاشانه کردی
چون کفتر جلدی به پرواز آمدی تو
دور از منی و میل آب و دانه کردی
کاری ندارم آنچه بود وآنچه بگذشت
مجنون صحرا را چنین دیوانه کردی
آمد بهار و موسم گل در بهاران
بوی گل مریم به رخ افشانه کردی
تیر و کمان و چله ی ابروی زیبا
در قلب (ژولیده )چنان بیگانه کردی
#_کیهان_ژولیده_انارکی
46
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.