جمعه ۲ آذر
عالم سکوت شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۸۷۰۱۸
بازدید : ۸۲۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
از اینجا تا پاریس
نمی ایستد زمان
بی هیچ ملاحظه
می رود رکاب زنان
جمله می شود ردیف
در افکارِ راسل
ظهرِ غم انگیزیست
بی شور و کسل
باز میکنم کتابی
آری چنین گفت زرتشت
دو دو تا چهارتاست
با حساب سرانگشت
دیوار ، قد برافراشته
در باورهای پینک فلوید
چه می فهمد از روان
این زیگموند فروید
دو گربه روی دیوار
جنگی برای راه گشودن
پیوستن به برهمن
راهی برای همیشه بودن
بغض در جایی گیر کرده
شاید در رویای هبوط
زبان چرا میچرخد
در این عالمِ سکوت ؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.