يکشنبه ۴ آذر
جهانم را تماشا کن شعری از سام کامیار
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۸۶۵۰۶
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سام کامیار
|
جهانم را نمیبینی...
که بی تو پر شد از خالی...
که بی تو تا فلک پیچید...
صدای عشق پوشالی...
جهانم را نمیبینی...
که از فرسنگ ها دوری...
به رویا با تو بودم من...
در آن مهمانی سوری...
جهانم را نمیبینی...
که از رفتن سخن گفتی...
به تاس رفتنت ، گفتم...
نیاید شیش و بش جفتی...
جهانم را نمیبینی...
که بی تو سخت بیمارم...
در این دنیای نامردی...
رفیقم پیپ و سیگارم...
جهانم را نمیبینی...
که شاید باز برگردی...
بگو بیذاری از دوری...
پشیمانی سفر کردی...
جهانم را نمیبینی...
جهانم بی تو آشوب است...
هوای خانه دلگیر و...
تو که باشی هوا خوب است...
به خوابم آمدی امشب...
کمی از عشق جاری باش...
زمستانی و میدانم...
یک امشب را بهاری باش...
تمام خواب هایم را...
بیا یکباره حاشا کن...
بشین و این دم آخر...
جهانم را تماشا کن...
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما سپاسگذارم | |
|
درود | |
|
سپاس از لطف شما | |
|
درود سپاس از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد