سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
سلام سلام آی بچه ها🙋♂️
خوش اومدین به شهر ما🏕
به شهر دایی باصفا🧔
قصه دارم واسه شما📒
کاش بیاره قصه ما🙏
خنده به لبهای شما🧒👧
خبر دارین از مورچه ها🐜🐜
وقتی می رن به هر کجا🌍
به خونه ها به انبارا🏘🏢
بزرگ و کوچکن اونا🐜
قرمزن و زرد و سیاه❤💛🖤
واسه خاطر زمستونا🎅
دنباله دونه و غذان🌽🍞
آخه زمستونای سرد☃️
فقط بارون میاد و برف🌧🌨
مورچه ها توی لونه ها🐜🐜
دارن یه عالمه غذا🥠🍪
راستی اگر مورچه ها🐜🐜
نزدیک باشن به شما👨👧👦
حواستون جمع باشه👮♂️👮♀️
که له نشن زیر پا👟👠
فاضل فخرالدینی(مالک)
دایی باصفا : مورچه ها
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار پاینده باشی عزیز | |
|
سپاسگزارم از شما زنده باشید به مهر | |
|
سلام سپاسگزارم از توجهتون برقرار باشید | |
|
سلام سپاسگزارم از توجهتون بانو برقرار باشید | |
|
سپاسگزارم از توجهتون زنده باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
دستمریزاد