جمعه ۲ آذر
آیه عشق شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۸۵۸۶۱
بازدید : ۵۲۷ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
عشق را از شور چشمانم بخوان
تا همیشه دوستت دارم بدان
عاجر از توصیف چشمان توام
رقص چشمت شعله ی رنگین کمان
روز میلاد نفس های دلم
آیه ی عشقت روان شد در روان
عطر شب بو ها دمید از نو بهار
غنچه از پیله در آمد شادمان
روزگارم رونقی تازه گرفت
با همه پروانگی ها در نهان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خدمت دوست ادیبم ممنون از تذکر شما.اشتباهه تایپی بود🌹🌹🌹🌹🌹
| |
|
سپاسگزارم استاد از شاگرد نوازیتان | |
|
بی نعایت سپاسگزارم استاد از نگاه سبزتان | |
|
سپاس دوست جان از همراهی گرمتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست تنها یک مصراع اشکال وزنی دارد که حتما اشتباه تایپی است
در این مصراع
"رقص چشمانت شعله ی رنگین کمان "
که باید میفرموید
" رقص چشمت شعله ی رنگین کمان"
موفق باشید