سه شنبه ۱۵ آبان
سردارِ دلها شعری از یونسی یونس
از دفتر غزلیـــــات 13 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۲۳ شماره ثبت ۸۵۶۸۱
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب یونسی یونس
|
سردارِ دلها....
سردار سرِدار بهوش آمده بودی؟
باشهدِ شهادت بخروش آمده بودی؟
درکشورِ معشوق به دنبالِ شهادت
باچاوشی ازعشق بگوش آمده بودی؟
با جامِ شهادت تو به معراج رسیدی
سرمست زپیغامِ سروش آمده بودی؟
باخونِ خودت رنگ نمودی به شهادت
جان برکف و جان بهرِفروش آمده بودی؟
در کشورِ دل کرب و بلا معدنِ عشّاق
از کوی حسین برسرِدوش آمده بودی؟
ای جان جهان مست شدی مستِ حسینت
با عشقِ حسین باده بنوش آمده بودی؟
وزن :
مفعول /مفاعیل/ مفاعیل / فعولن
#یونسی_یونس
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و ارادت جناب استاد چشمه معزز... طاعات قبول حق. عید سعیدفطرمبارک.. سپاسگزارم از همراهی | |
|
عرض ادب و احترام جناب اخباری گرامی ... سپاس از همراهی و قدوم مبارک | |
|
عرض ادب و احترام سرکارخانم شاعره گرانقدر.....خزان متشکرم از همراهی و قدوم مبارک. عیدسعیدفطرمبارک | |
|
عرض سلاام و ارادت جناب صمدی ارجمند.. متشکرم از همراهی ...... زنده و جاوید باشید | |
|
عرض سلام و احترام جناب اروین ارجمند..دوست معزز و متقابلا درودتان باد سپاس از همراهی و قدوم مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف سالار شهدای مدافع حرم
شهید سردار سلیمانی عزیز
دستمریزاد
عید شما مبارک