يکشنبه ۴ آذر
راز پنهان شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۸۵۶۴۹
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
شهریارا نظرت با ما نیست
هست عاشق ولی شیدا نیست
غم هست ولی پیدا نیست
عمر هست ولی بر پا نیست
زشت هست ولی زیبا نیست
آب هست ولی دریا نیست
دوست هست دلش با ما نیست
چهره زیباست ولی خوانا نیست
چشم هست ولی بینا نیست
شهریاریست ولی دانا نیست
ابر هست ولی باران نیست
هست طبیبی ابو سینا نیست
هست مسجد ولی اینجا نیست
راهبر هست چرا پیدا نیست
هرچه گفتم همه بر باد برفت
بدی ها ماند خوب از یاد برفت
ستم ها بود از شداد برفت
ناز شیرین به فرهاد برفت
بیستون عشق کندو از یاد برفت
از چه نالی فاتح عجب دنیایست
همه را دیدی و از یاد برفت
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاس گذارم از الطاف شما | |
|
به زیبایی پیام شما نیست سپاس گذارم | |
|
درود بر شما برادر گرامی ممنون از لطف شما | |
|
سپاس گذارم فرزندم شما نیز عالی می اندیشید ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود