جمعه ۲ آذر
عکس تو شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۸۵۴۱۵
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
عکس روی ماه تو در قاب چشمم مانده است
میشود در ذهن من با خاطراتت دست بدست
.
وقت رفتن شرجی و بارانی شد چشمان من
عکس تو در قاب چشمم زیر آن باران شکست
.
شاید از یادت روم یا رفته باشم پیش از این
یاد تو در جان من تا زنده هستم تازه هست
.
باورش سخت است اما شد نماز من قضا
وقتی از یاد رخت دیشب شدم من مست مست
.
بعد تو دنیای من پوشالی است و چشم را
می توان بر روی این بیهودگی ها ساده بست
|
نقدها و نظرات
|
سپاس وافر جناب است استکی معزز و گرامی 🌺🌱 | |
|
جناب انصاری دزفولی از همراهی و نگاه پر مهرتون بی نهایت سپاسگزارم آرزوی تندرستی و شادکامی براتون دارم 🌹🌿 | |
|
جناب فروزنده ، دوست ادیب و بزرگوار ممنونم
| |
|
درود و سپاس فراوان ، جناب هداوند از همراهی و دقت نظر حضرتعالی بی نهایت متشکرم پاینده و تندرست باشید 🌺🌿 | |
|
دوست ادیب و فرزانه ام ، جناب شهبازی ، بسیار سپاسگزارم 🌺🌱 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید