چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر حنا ایلخانی(مزرعه حنا)
آخرین اشعار ناب حنا ایلخانی(مزرعه حنا)
|
آهای شاعران شب شعر گو
کجاست حماسه های سردار دلیر خو
ن وقت گریه است
موشک ها به دست وقت قلم زدن است
کینه ی و بغض سلیمانی ات
بریز بر دشمن افکار جاهلیت
به وقت دشمن، جایت خالی است
گه عیدگاه داغت داغ است
آهای افسانه های هالیوودی
آهای خریت های مجازی
اگر یکی دارید سردار ببارید
ور آرزوی افسانه ای دارید بیارید
ببینید گه دیروزمان آن دلاور
آن آریوبرزن آن دلیر آبی هایمان را
سورنا فرمانده ی میدان ها را
گه امروز را چو دیدی
فریب کشتن سلیمانی خوردی
مپندار کشته هامان را
شهید تیری تیز تر دارد
رجعتش را نزدیک دار
گه رجعت دلی عزیزتر دارد
فتح ها اینان چه اسودنی ست
ایران بماند تا وقتی قلمرو سلیمانی ست
22/1/99
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید