سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        دعاکن

        شعری از

        روح الله اسدی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۰۷ شماره ثبت ۸۵۳۴۴
          بازدید : ۴۴۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر روح الله اسدی

        دریایِ  کرم بر  منِ  شوریده  دعا  کن
        من صاحبِ دردم تو کمی عشق عطا کن
        بر ساحلِ  زخمِ  دِلِ  من  مرحمتی  کن
        دیوانه یِ ذکرت شده ام  گاه  ندا  کن 
        من طاقتِ دوری ز نجف را که ندارم
        دردم  به سلامی  ز حرم باز  دوا  کن 
        با دیدن ِ  ایوانِ  طلا غصه  بمیرد
        در کویِ خودت عاشقِ طوفان زده جا کن
        چشمم شده تر در شبِ هجرانِ فراقت
        مولا  به  نگاهی  دل ِ آشفته،  رضا  کن
        دل ها شده بشکسته وچشمان همه گریان
        همراهِ  ملائک  دلِ  من  غرقِ  عزا  کن
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و شورانگیز بود
        دستمریزاد
        شهادت مولایمان تسلیت خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴
        سلام شاعرعزیز
        قوالعاده زیبا بود
        قلمتان همیشه توانا
        درپناه خدا
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        الناز حاجیان (مهربانی)
        شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۵۱


        ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ

        ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

        ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . .

        چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا

        که می بینی خودت را بگیری ؟طاعات و عباداتت قبول درگاه حق ... خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۱۱
        درود بر شما بزرگوار
        زیبا بود 🌹🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0